سیامک گلشیری

siamak golshiri

۲۷ - فروردین - ۱۳۹۳

از سایت نشر افق:

انتشار تازه‌ترین خون‌آشامِ سیامک گلشیری در نمایشگاه

کتاب

برای آن‌هایی که کتاب‌های مجموعه‌ی «خون‌آشام» سیامک گلشیری را دنبال می‌کنند خبر خوشی داریم؛ آخرین کتاب این مجموعه به نام «شبِ شکار» در نمایشگاه کتاب تهران (۱۰تا ۲۰ اردیبهشت عرضه می‌شود). داستان این کتاب در کوچه‌ها و خیابان‌ها و جنگل و این‌طور جاها می‌گذرد و چند شخصیت از کتاب‌های قبلی هم گه‌گاه به داستان برمی‌گردند. برای همین خودتان را برای تجربه‌ای جدید آماده کنید. شب شکار از همان آغاز داستان، با روشن کردن چند مورد حتماً متعجب‌تان خواهد کرد. راوی داستان‌های قبل بازگشته است و این‌بار از همان صفحه‌ی اول تعقیب‌وگریز و شک‌وتردید در انتظارتان خواهد بود.

ارسال شده ها ۳ برای مطلب “شب شکار”

  1. MOBIN گفت:

    ایول.من فکر کردم با کتاب جنگل ابر دیگه مجموعه خون اشام تموم میشه.این خبر خیلی خوشحال کننده بود.تا حالا چند بار کل کتاب هارو خوندم.واقعا راست میگم آقای گلشیری خیلی مرموز تر و ترسناک تر کتاب مینویسه تا نویسنده های دیگه.باید چند بار بخونی تا بفهمی قضیه چیه تو کتاباش.

  2. پوریا جوکار گفت:

    من همه کتاب های خوناشام رو به جز شب شکار خوندک ودلیلش هک اینه که این کتاب رو هنوز توی شیراز پیدا نکردم به نظر من مهیج و هیجان انگیز ترین کتاب تهران کوچه اشباح بود در هر حال از آقای گلشیری واقعا ممنونم

  3. مهراب وزان گفت:

    من هرپنج جلدشو خوندم واقعاعالیه

ارسال نظر